Kempen Capital Management breidt uit naar Frankrijk

Kempen Capital Management NV (Kempen) opent een kantoor in Parijs. De opening van het kantoor is een logische stap gezien het groeiende aantal institutionele klanten in Frankrijk, waarvan het mandaat voor het Franse Fonds de réserve pour les retraites (FRR) een voorbeeld is.

Vuk Srdanovic is International Business Development Manager voor de Franse markt sinds 2011. Srdanovic is verheugd met de opening van het nieuwe kantoor: ‘De afgelopen jaren hebben Franse institutionele investeerders een sterke belangstelling getoond in onze niche beleggingsstrategieën. Door onze lokale aanwezigheid in Parijs kunnen we onze bestaande relaties uitbreiden en meer klanten aantrekken. We kunnen met een lokaal kantoor nog meer betrokken zijn bij de Franse markt.’

Lars Dijkstra, Chief Investment Officer bij Kempen, voegt toe: ‘Frankrijk is al jaren een belangrijke markt voor Kempen. Met kantoren in Amsterdam, Londen, Edinburgh en nu ook Parijs, zijn we goed vertegenwoordigd om in de toenemende behoeften van onze klanten in Europa te voorzien.’

Het adres van het kantoor is 28 Cours Albert 1er, 75008 Paris.