• Services
  • Over ons
  • Nieuws

Susan Leerkes benoemd als CEO Van Lanschot Kempen Zwitserland

Van Lanschot Kempen kondigt vandaag de benoeming aan van Susan Leerkes als CEO Van Lanschot Zwitserland per 1 januari 2023. In deze functie zal zij rapporteren aan Richard Bruens, lid Raad van Bestuur en verantwoordelijk voor Client Management & Origination.

Richard Bruens: ‘Ik ben verheugd met de benoeming van Susan als CEO Van Lanschot Kempen Zwitserland. Susan heeft uitgebreide ervaring binnen Private Banking en is momenteel directeur van onze kantoren Amsterdam, Hilversum en Laren. Onder haar leiding zijn deze kantoren sterk gegroeid. Zij weet als geen ander dat persoonlijk contact, korte lijnen en maatwerk belangrijk zijn voor onze vermogende klanten. Ik ben ervan overtuigd dat Susan ook in Zwitserland succesvol zal bijdragen aan de verdere groei en dienstverlening van Van Lanschot Kempen. Ik wens Susan veel succes in haar nieuwe functie’.

Van Lanschot Kempen is de enige Nederlandse bank met vestigingen in Zwitserland. Private Banking-klanten worden bediend vanuit kantoren in Zürich en Genève.

Media Relations: 020 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com

Investor Relations: 020 354 45 90; investorrelations@vanlanschotkempen.com

Over Van Lanschot Kempen

Als wealth manager is Van Lanschot Kempen actief in Private Banking, Professional Solutions, Investment

Management en Investment Banking. Ons doel is het behoud en de opbouw van vermogen, op een duurzame manier, zowel voor onze klanten als voor de samenleving waar we deel van uitmaken. We zijn een duurzame wealth manager met een lange-termijn focus, dit betekent dat wij proactief streven naar het voorkomen van negatieve impact voor alle belanghebbenden en het creëren van positieve, lange-termijn financiële en niet-financiële waarde. Van Lanschot Kempen, genoteerd aan Euronext Amsterdam, is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. Om het volledige potentieel van onze organisatie voor onze klanten te benutten, bieden we oplossingen die voortbouwen op de kennis en expertise van de hele groep en op ons open architectuurplatform. We zijn ervan overtuigd dat we op een duurzame manier aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen door hen toegang te bieden tot het volledige scala aan diensten en producten binnen al onze bedrijfsonderdelen.

Zie voor meer informatie: vanlanschotkempen.com

Voor meer informatie over Van Lanschot Kempen Zwitserland: www.vanlanschotkempen.ch