Persbericht | 17 september 2018

Evi van Lanschot viert vijfde verjaardag

Evi van Lanschot viert in september haar vijfde verjaardag. Al vijf jaar lang maakt de online vermogensbeheerder beleggen laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen.

Wim Nieuwenhuijse, algemeen directeur van Evi: ‘We zijn heel blij met wat we de afgelopen jaren hebben neergezet. Het vertrouwen dat we van onze klanten krijgen, is een prachtig compliment. We gaan door met investeren in onze dienstverlening. Evi wordt nóg toegankelijker voor de beginnende en ervaren belegger. Samen met hen blijven we Evi de komende jaren vernieuwen.’

Evi werd in 2013 geïntroduceerd als jongste telg van de Van Lanschot Kempen-familie. Doel was en is om beleggen voor iedereen toegankelijk en eenvoudig te maken, ook voor wie geen groot vermogen heeft of voor wie niet beschikt over een berg financiële kennis. Dat doet Evi onder meer door te pionieren in het vereenvoudigen van beleggingsoplossingen. Met haar diverse aanbod heeft Evi een passend product voor iedere levensfase. Evi4Kids is een groot succes onder ouders en grootouders die vermogen willen opbouwen voor hun (klein)kind. Vermogen opbouwen voor later kan door vermogensbeheer met Evi Beheer of door eenvoudig zelf te beleggen met het nieuwe Evi Go. Wie op zoek is naar pensioenaanvulling kan beleggen bij Evi met Evi Pensioen.

Evi is trots op wat ze in haar eerste vijf jaar heeft bereikt, en nog trotser op het vertrouwen dat ze van haar klanten krijgt. Dat vertrouwen vertaalde zich in vijf jaar tijd naar ruim 25.000 klanten en meer dan 1,5 miljard euro aan haar toevertrouwd vermogen. En ondanks haar jonge leeftijd werd Evi al twee keer bekroond met de Gouden Stier voor beste online vermogensbeheerder. De komende maand zal Evi haar verjaardag uitgebreid vieren met klanten en medewerkers.