Nieuws | 27 mei 2022

Van Lanschot Kempen wint Lipper Fund Award - Beste Fondshuis Overall (klein)

Van Lanschot Kempen Investment Management heeft tijdens de jaarlijkse Refinitiv Lipper Fund Awards the Netherlands de award gewonnen voor Beste Fondshuis Overall (klein).

De verdiensten van de winnaars zijn volledig gebaseerd op kwantitatieve criteria en weerspiegelen een onafhankelijke en compromisloze beoordeling van de prestaties van een fondshuis. Al meer dan dertig jaar zijn de Lipper Awards een onderscheiding en eerbetoon aan fondsen en fondsenbeheerders die uitblinken in het leveren van consistent sterke, voor risico gecorrigeerde prestaties en die de beleggingswereld op topfondsen richt.

Erik van Houwelingen, lid Raad van Bestuur van Van Lanschot Kempen en verantwoordelijk voor Investment Strategies & Solutions, is trots op het resultaat: ‘Deze award is een prachtig compliment voor onze beleggingsteams, die zich dagelijks met passie voor het vak inzetten. Kenmerkend hierin is de wil om onze beleggingen door en door te kennen en elkaar door samenwerking beter te maken. Deze Lipper Award is daarmee een bewijs van de sterke beleggingscultuur van Van Lanschot Kempen en de innovatieve en proactieve beleggingsaanpak die onze teams hanteren. Voor ons, als langetermijnbelegger, is duurzame waardecreatie een centraal onderdeel. Uitstekende performance en service voor onze klanten is waar Van Lanschot Kempen voor staat. Deze award beloont onze inzet om voor hen het beste te willen leveren.’