Nieuws | 23 april 2024

Van Lanschot Kempen official partner van Premier Padel Rotterdam

Van Lanschot Kempen wordt partner van Premier Padel Rotterdam, het enige Nederlandse padeltoernooi op de internationale kalender van Premier Padel in 2024. Premier Padel Rotterdam vindt dit jaar plaats van 9 tot en met 15 september 2024 in Rotterdam Ahoy.

Richard Bruens, lid van de Raad van Bestuur, verantwoordelijk voor Private Clients en Investment Banking Clients: ‘Padel is één van de snelst groeiende sporten in Nederland, en veel van onze klanten en collega’s zijn met grote regelmaat op de baan te vinden. Dankzij ons netwerk brengen we klanten samen tijdens het Premier Padel toernooi in Rotterdam – het grootste professionele toernooi van Nederland. Het toernooi biedt Van Lanschot Kempen de ideale omgeving om met onze ondernemende klanten te netwerken en samen te genieten van topsport.’

Marc Nipius, toernooiorganisator Premier Padel Rotterdam: ‘Wij zijn verheugd om Van Lanschot Kempen te verwelkomen als partner. De padelsport heeft zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld en dat is mede te danken aan het enthousiasme en de steun van Van Lanschot Kempen. We kijken ernaar uit om klanten en medewerkers te verwelkomen tijdens ons prachtige toernooi in september, om zo samen sport van het hoogste niveau te beleven.’

Premier Padel staat bekend om het bieden van topsport van wereldklasse, met het toernooi in Rotterdam Ahoy als het absolute hoogtepunt. Tijdens het toernooi van 9 tot en met 15 september 2024 strijden de top 48 dames- en herenspelers van de wereld om de felbegeerde titel.

Meer informatie en kaartverkoop zijn beschikbaar op de website van Premier Padel Rotterdam: www.premierpadelrotterdam.com.

Media Relations: +31 20 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: +31 20 354 45 90; investorrelations@vanlanschotkempen.com