Van Lanschot Participaties verwerft een minderheidsbelang in Trophy Assets Holding

Van Lanschot Participaties heeft een minderheidsbelang verworven in Trophy Assets Holding. Trophy Assets Holding verbreedt hiermee haar aandeelhoudersbasis met een sterke financiële partij die haar groeiambitie ondersteunt en verdere acquisities mogelijk wil maken.

Trophy Assets Holding is in deze transactie begeleid door the Capital Link Corporate Finance, Quorum Advocaten en Pereira Tax Consultants. Van Lanschot Participaties werd begeleid door De Breij Evers Boon, Accuracy en JSA Tax Consultancy.

Trophy Assets Holding

Trophy Assets Holding is de Europese marktleider op het gebied van ontwerp, productie en assemblage van sportprijzen en aanverwante producten. Trophy Assets Holding heeft meerdere productiefaciliteiten en magazijnen in Azië en Europa. Sinds 2010 zijn de omzet en het resultaat onder andere door een actief overnamebeleid substantieel gestegen.

Van Lanschot Participaties

Van Lanschot Participaties, een 100% dochter van F. van Lanschot Bankiers NV, investeert in goed geleide Nederlandse ondernemingen met een sterke marktpositie en een overtuigende groeistrategie.

Van Lanschot Participaties verwerft bij voorkeur een minderheidsbelang en heeft een langetermijninvesteringshorizon. Dit geeft de onderneming de tijd om de (groei)strategie te realiseren.